sobota, 18 lutego 2012

Person of Interest s01e15 - "Blue Code"

        Odnoszę wrażenie, że w tym tygodniu serial Person of Interest trochę obniżył loty. Nie wiem czemu, ale jakoś dzisiejszy odcinek nie dorównał moim zdaniem poprzednim, może to główny temat przewodni (gliniarz 'undercover') a  może późna pora....
     W każdym razie fabuła aktualnego epizodu obracała się wokół sprawy policjanta, który rozpracowywał handel narkotykami, próbując dotrzeć do szefa. Reese dostaje jak zwykle cynk o niebezpieczeństwie grożącym glinie i sam 'wkręca' się w grupę. Cała ta akcja z gliniarzem jakoś mnie nie zachwyciła, widywałem ciekawsze momenty tego serialu. Na pewno jasnym punktem epizodu były retrospekcje Reese'a z jego pierwszego powrotu do USA od czasu przyjęcia pracy w 'Agencji' (bynajmniej nie towarzyskiej :P ). Mało w dzisiejszym odcinku było Finch'a, a więcej detektywa Fusco, którego wątek jakoś mnie nie zafascynował i trochę wydaje mi się po dzisiejszym epizodzie przekombinowany.
       Technicznie nie ma co się rozpisywać, bo nic się takiego nie działo w odcinku, co wymagałoby jakichś nadzwyczajnych efektów, może poza płonącymi samochodami...
      Podsumowując, Person of Interest nieco obniżył loty, ale myślę, ze to jednorazowa 'wpadka' (trudno to tak nawet nazwać bo odcinek ogółem był dobry), ocena: 7,5/10 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz